Šta je postprodaja?

 

Postprodaja vodi računa o procesima koji se dešavaju nakon prodaje novog vozila klijentu; Saradnici u postprodaji pružaju podršku svim svojim ovlašćenim partnerima. Postprodaja obuhvata marke vozila Volkswagen, Volkswagen privredni program, Audi, SEAT i Porsche. Nama su najvažniji zadovoljni klijenti i kvalitet naših proizvoda.

Postprodaja obuhvata Servisnu tehniku, Servisni marketing i organizaciju i službu Rezervnih delova. Zaposleni u postprodaji su zaduženi za Tehničku podršku dilerima, Brigu o proizvodu, Brigu o kupcu, Garancije, Servisni marketing, Homologacije i Tehničke kao i netehničke obuke. Regionalni menadžeri postprodaje obilaze dilersku mrežu i pružaju podršku našim ovlašćenim partnerima na terenu i ujedno kontrolišu servisne procese i standarde. Sektor Rezervnih delova je zadužen da ovlašćenu dilersku mrežu snabdeva Originalnim delovima, dodatnom opremom i pneumaticima.

Postprodaja importera svojim partnerima pored tehničke podrške, obezbeđuje pristup stručnoj literaturi i sistemima i zadužena je za snabdevanje dilerske mreže specijalnim alatom i dijagnostičkim uređajima koji su partnerima neophodni u svakodnevnom poslovanju. Takođe, posebna pažnja se posvećuje edukaciju i obučavanju stručnog kadra s ciljem da zaposleni uvek budu obučeni i upućeni u novine u skladu sa aktuelnim tehnološkim razvojem. Servisni marketing prati dešavanja na servisnom tržištu i svoje aktivnosti prilagođava tržišnim potrebama.

Rukovodilac postprodaje:
Bojan Marković